Technologiczny koszmar z ulicy Facebooka.
Wordpress, grafika, zdjęcia…
Marka osobista, lista mailingowa, video, artykuły…

A teraz wyobraź sobie, że wszystko jest jasne.

Wiesz co masz robić, bo masz jasno wyznaczony kierunek.
Możesz przestać się martwić i skupić się na tworzeniu wartościowych produktów dla swoich klientów.
Klarowność.

Właśnie po to tu jestem.

Jestem Ariadna Wiczling i pomagam kobietom złapać wiatr w żagle ich biznesu i strony internetowej.
Wiatr, którym jest jasno wyznaczony cel i strategia. Odsianie strachu i przytłoczenia technologią.

Sama przechodziłam przez te fazy i teraz obserwuję to u moich klientek

Prawie 15 lat temu kupiłam mężowi w prezencie domenę i zaprojektowałam prostą stronę w html (uczyłam się z książki jeżdżąc komunikacją miejską). Gdy mu pokazałam stronę na ekranie komputera okazało się, że żeby strona była widoczna w internecie muszę mieć wykupiony hosting. Rozpłakałam się! Skąd miałam to wiedzieć???
Jak Oszczędzać Pieniądze markaPrzez ostatnie lata wiele się nauczyłam i z farmaceuty stałam się projektantem stron internetowych i między innymi autorem grafiki dla marki „Jak Oszczędzać Pieniądze?” Michała Szafrańskiego. Duży skok, prawda?

Uzyskanie jasnego celu i planu działania dla rozwoju Twojej strony internetowej nie musi zająć ci lata.

Nie musisz przedzierać się przez sprzeczne wskazówki w internecie.

Możesz to przyspieszyć i zaufać wiedzy kogoś, kto się w tym specjalizuje. Kogoś, kto przez to przeszedł i robi to dla innych. Kogoś, kto pokaże ci co robić, na czym teraz się skupić, a co na razie możesz sobie odpuścić.

Bo przecież tak naprawdę chcesz czuć, że robisz coś wartościowego dla swoich klientów i zarabiać z tego pieniądze, spędzać czas z dziećmi i podróżować.

Najczęstsze błędy, które popełniają osoby na początku swojego biznesu:

  1. brak potwierdzenia, że ich produkt jest komuś potrzebny
  2. brak informacji o swoim idealnym kliencie (lub zupełna niewiedza w tym zakresie)
  3. nadzieja, że gdy założą stronę internetową, klienci sami ich znajdą
  4. założenie pięknej strony (lub wydanie ostatnich dużych pieniędzy na grafika) przy kompletnym braku strategii jej rozwoju

Ja to wszystko rozumiem, bo sama przez to przechodziłam. Moja pierwsza strona internetowa z ofertą personalizowanych kartek zupełnie nie wypaliła, choć była prześliczna. Strona internetowa musi stać na solidnych podstawach, takich jak wiedza o swoim idealnym kliencie, badanie rynku, cel, strategia marketingowa.

Tak, możesz dojść do tego sama, przekopać internet i znaleźć mnóstwo darmowych informacji, ale i tak będziesz musiała zdecydować co robić najpierw.

– dla osób, której mają problem w tej chwili i potrzebują pomocy kogoś z zewnątrz, aby go rozwiązać jak najszybciej, lubią też niepodzieloną uwagę specjalisty na swoim biznesie

„Zdecydowałam się na konsultację z Ariadną, bo potrzebowałam zewnętrznej, niezależnej opinii nt. mojego pomysłu. Spotkanie było konkretne. Podczas godzinnej rozmowy otrzymałam kilka gotowych rozwiązań oraz konstruktywnych porad. Podobało mi się również to, że Ariadna nie zaprzestała na wysłuchaniu mnie, ale zadawała wiele pytań, których sama obiektywnie bym sobie nie zadała, a które okazały się kluczowe dla całego przedsięwzięcia.”
Marta Małecka

Jeśli chcesz ruszyć z miejsca, musisz zacząć działać już dziś.

Jeśli jesteś osobą, która ma obecnie konkretny marketingowy problem związany ze stroną internetową lub swoją marką i potrzebuje kogoś z zewnątrz, aby go rozwiązać jak najszybciej, to konsultacje ze mną są dla Ciebie.

„Przed spotkaniem z Ariadną miałam dużo wątpliwości, czy to, co sobie wymyśliłam, ma sens. Potrzebowałam też konkretnych informacji, np. jak pokazać siebie na stronie internetowej. Ariadna nie tylko dodała mi pewności, że idę dobrą drogą, ale też zaproponowała ćwiczenia, które pomogły mi bardziej odkryć swój styl. To było niezwykle owocne spotkanie. Mój pomysł na biznes, który do tej pory wydawał się taki sobie, okazał się wart zachodu. Wystarczyło spojrzeć na niego profesjonalnym okiem.”
Justyna Markowska, fabrykazdrowia.blogspot.com

Mogę pomóc Ci zrozumieć jaka jest Twoja marka, jak ją pokazać światu i jak odróżnić siebie od konkurencji

W czasie konsultacji otrzymasz konkretne wskazówki, co robić dalej. Unikniesz dzięki temu błędów i straty czasu i pieniędzy na niepotrzebne Ci rozwiązania. Bądź świadoma, że aby uzyskać pożądane efekty będziesz musiała włożyć w to trochę pracy (zmiana strategii, badanie rynku, itd).

Wierzę, że każdy z nas ma swój wspaniały talent. Czasem zamykamy go w sobie w środku, nie podążając za przeznaczeniem. Pracujemy w biurze lub innej „bezpiecznej” pracy i blokujemy się. Ale w środku WIEMY.

Jeśli czujesz, że to, co robisz, to jest TO, nie zastanawiaj się dłużej. Podążaj za pasją, rób to co kochasz i zarabiaj na tym.

“Konsultacja z Ariadną była bardzo rzeczowa. Przyszłam do niej z pytaniem jak ustalić i jak dotrzeć do odpowiedniej grupy docelowej odnośnie abonamentu medycznego. I na czym się skupić przy tworzeniu komunikatu dla tej samej grupy docelowej. Ariadna bardzo mi w tym pomogła. Świetnie zawęziłyśmy grupę docelową i ustaliłyśmy co należy zrobić, by móc podjąć dalsze kroki. Teraz łatwiej mi będzie skupić się na jednej grupie, a nie jak wcześniej strzelałam do każdego z osobna. Dziękuję.”
Jolanta Górniak

W czasie naszej 60 minutowej konsultacji na Skypie możemy porozmawiać o:

  • budowaniu Twojej skutecznej strony internetowej, jej strukturze, wyglądzie, zawartości, abyś wreszcie miała pewność na czym się skupić
  • badaniu Twojego rynku i idealnym kliencie, abyś wiedziała do kogo mówisz, a klient wiedział, że Twoja oferta jest dla niego
  • zbieraniu adresów e-mail i strategii powiększania Twojej listy, abyś gromadziła wokół siebie osoby, które naprawdę chcą kupić to, co sprzedajesz
  • Twojej marce osobistej, jak ją pokazać na stronie, w fotografii, treściach i w marketingu – tak, abyś była inna niż cały ten szum podobnych biznesów i stron wokół nas.

cena 250 zł.

KLIKNIJ, ABY ZAMÓWIĆ KONSULTACJĘ BIZNESOWĄ

Cały proces:

Jeśli jesteś zdecydowana na konsultację, to:

  • zakup konsultację – po wrzuceniu produktu do koszyka zostaniesz przekierowana na stronę bezpiecznego systemu płatniczego firmy Transferuj.pl, gdzie będziesz mogła dokonać zapłaty ze swojego konta bankowego
  • jeśli chcesz otrzymać rachunek (nie jestem płatnikiem VAT), to w czasie zakupu zaznacz opcję „chcę fakturę VAT” i wypełnij dane swojej firmy
  • w ciągu 24h od otrzymania zapłaty napiszę do Ciebie e-mail, w którym będzie link do systemu umawiania się na konsultacje (abyś mogła wybrać najbardziej dogodny dla siebie czas) oraz rachunek
  • konsultacje prowadzę w godzinach późno-popołudniowych i wieczornych

Najczęściej zadawane pytania:


W jaki sposób zapłacę za konsultację?

Czy mogę dostać fakturę VAT?

Czy po konsultacji mogę otrzymać zwrot pieniędzy?

cena 250 zł.

KLIKNIJ, ABY ZAMÓWIĆ KONSULTACJĘ BIZNESOWĄ

Obie będziemy zadowolone ze współpracy jeśli:

  • nie boisz się wychodzić poza swoją strefę komfortu i jesteś zdeterminowana, aby odnieść sukces
  • uważasz, że warto zapłacić specjaliście nawet, jeśli teoretycznie możesz coś zrobić sama (bo potem i tak okazuje się, że tracisz czas i stoisz w miejscu)
  • lubisz uczyć się nowych rzeczy zwłaszcza, jeśli mogą Ci one pomóc rozwijać Twój biznes

KLIKNIJ, ABY ZAMÓWIĆ KONSULTACJĘ BIZNESOWĄ

Konsultacje ze mną NIE SĄ dla Ciebie jeśli:

  • nie jesteś przygotowana na pracę, której konieczność nastąpi po konsultacji – jeśli chcesz efektów, musisz zmienić pewne rzeczy i dać im trochę czasu
  • nie jesteś gotowa na konstruktywną krytykę swojej strony internetowej czy bloga
  • jesteś typem, który „wie lepiej” – jeśli nie wprowadzisz w życie sugerowanych przeze mnie zmian, stracisz pieniądze, a ja czas

To jak długo jeszcze będziesz się zastanawiać nad czym się teraz skupić?