PNA08: Promocja strony w internecie – rozmowa z Urszulą Phelep

Promocja strony w internecie, zwłaszcza w mediach społecznościowych, to gorący temat.

Urszula Phelep opowiada jak zaczęła swój biznes online, jak zaczęła jego promocję w internecie i jak sobie poradzić z możliwościami kryjącymi się na Facebooku – grupami, reklamami, fan-page’ami.

Posłuchaj tego odcinka:

Zasubskrybuj ten podcast w iTunes lub Stitcher

W tym odcinku usłyszysz o:

  • Co skłoniło Ulę do rozpoczęcia biznesu online?
  • Jak wyglądały początki Urszuli jako blogerki?
  • Jakie narzędzia są obecnie przydatne do promocji biznesu internetowego?
  • W jaki sposób Ula wykorzystuje Facebook do marketingu internetowego?
  • Dlaczego grupy na Facebooku są lepsze od tradycyjnego Fan Page’a?
  • Czym różni się Fan Page od profilu osobistego?
  • Jaką przewagę ma kurs emailowy nad innymi?
  • Jakie są sposoby na zwiększenie listy mailingowej?
  • Jak używać reklam na Facebooku?
  • Od czego zacząć, gdy chcemy stworzyć blog?
  • Jak zmieniło się życie Uli po rozpoczęciu biznesu internetowego?

Kliknij prawym przyciskiem, aby ściągnąć podcast jako plik MP3.

Ciekawostki, linki wymienione w odcinku:

Jak najlepiej słuchać podcastów:

Jeśli czujesz, że chciałabyś lepiej wykorzystać swój czas i słuchać w czasie wykonywania innych czynności (t.j. sprzątanie, jazda samochodem czy w czasie uprawiania sporu) obejrzyj filmiki z instrukcjami „krok po kroku”:
 
jak słuchać podcastów

Zadaj mi pytanie:

Chcesz zostawić mi wiadomość głosową lub pytanie, na które odpowiem Ci w jednym z odcinków podcastu? Nagraj ją tutaj:

Zostaw mi wiadomość głosową

Zostaw mi recenzję:

Jeśli chcesz, aby również inne kobiety chcące rozwinąć swój biznes online odkryły ten podcast, zostaw mi recenzję w iTunes. Dzięki temu podcast będzie wyżej w rankingach i dotrze do większej liczby osób. Zostaw mi recenzję tutaj:

Kliknij, aby ocenić podcast „Po Nitce Ariadny”

Zasubskrybuj:

Jeżeli podoba Ci się ten podcast, to zasubskrybuj, aby nie przegapić żadnego odcinka:

  • iTunes – dla użytkowników iPhone’ów i iPad’ów
  • Stitcher – pobierz aplikację Stitcher dla Androida i innych modeli telefonów

5 replies
  1. Michał
    Michał says:

    Bardzo ciekawe i wartościowe nagranie. Szczególnie spodobał mi się pomysł z wykorzystaniem grup do promowania swoich treści.

    To że FB przycina wpisy z FP to wiedziałem. Jednak z podcastu zrozumiałem, że nawet jak Twój fan wejdzie na Twój FP to nie będzie widział wszystkich wpisów, czy tak?

    Odpowiedz
    • Ariadna Wiczling
      Ariadna Wiczling says:

      Dziękuję, Michał 🙂
      Jeśli fan wejdzie na Twój fanpejdż, to będzie widział wszystkie posty, natomiast Facebook ogranicza pokazywanie się postów w tzw. „newsfeed”. Jeżeli fan wchodzi na Facebooka, to Facebook mu pokazuje posty/treści, które uznaje, że będą dla użytkownika ciekawe – czyli posty od przyjaciół, firm, itd. Jeśli fan często lajkuje czy komentuje na postach Twojego fanpajdża, to Facebook będzie mu je częściej pokazywał, bo uznaje, że są dla tego użytkownika ciekawe.
      Pozdrawiam!

      Odpowiedz
  2. Michał
    Michał says:

    Ufff, dobre, bo już obawiałem się (tak zrozumiałem z nagrania), że FB nawet „przycina” widoczność postów po bezpośrednim wejściu na FanPage. Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam 🙂

    Odpowiedz
  3. Irmina
    Irmina says:

    Hmm, no właśnie. FB tnie widoczność postów, a jest to szczególnie ważne na samym początku. Mimo że od ponad roku prowadzę bloga, fanpejdż założyłam dopiero niedawno i jestem w kropce- mam kilkunastu fanów i już widzę, że nie wszystkim wyświetlają się posty na FB. Nie wyświetlają się posty= nie ma lajków etc. i koło się zamyka.
    Może jakaś mini rada jeszcze przed planowanym kursem?
    Z przyjemnością słuchało się waszej rozmowy.
    Tym razem mogłam odtworzyć nagranie ze strony:)

    Odpowiedz

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *